قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

ودیعه خروج از کشور مشمولان

سردار کارگر : ودیعه خروج از کشور مشمولان 15 میلیون تومان می باشد

 گروه ناجــــــا- مبلغ ودیعه خروج از کشور مشمولان، 150 میلیون ریال است و هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه در مورد این مساله بی اساس است.
سردار بهمن کارگر رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا طی گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اعلام داشت: ودیعه خروج از کشور مشمولان مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال می باشد.

  وی هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه نسبت به مبلغ ودیعه را بی اساس دانست و گفت: اعلام هر خبری مبنی بر افزایش و یا کاهش این مبلغ، وجاهت ....

قانونی ندارد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهمن کارگر، درخصوص معافیت مشمولانی که در خارج از کشور سکونت دارند، گفت: خدمت مشمولانی که در خارج از کشور به سر می برند یک معضل است زیرا تعدادی از آنان در خارج از کشور به دنیا آمده اند و به زبان مادری خود نیز آشنا نیستند.
وی تصویب این قانون را به معنی خرید خدمت سربازی ندانست و یادآور شد: تصویب این قانون به معنی آن نیست که تمامی افرادی که هم اکنون نیز به خارج از کشور می روند از خدمت وظیفه معاف هستند بلکه تنها کسانیکه تا پایان سال 1382 از کشور خارج و در کشور مربوطه سکونت و اقامت داشته باشند، قانون فوق در مورد آنان به اجرا در می آید.
کارگر تصویب قانون فوق را تا پایان سال 82 در جهت روشن شدن وضعیت اینگونه مشمولان یادآور شد و افزود: پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان توسط اینگونه مشمولان جهت معاف از خدمت وظیفه توسط دولت به تصویب رسیده است.
به گفته سردار کارگر خرید سربازی از آنجا که به نفع مردم نبود و به عنون یک حادثه تلخ باعث ایجاد تبعیض در جامعه می شد، لغو شد و این به معنی عدم انجام کار کارشناس بر روی قوانین نیست زیرا در بعضی از مواقع با اجرای برخی از احکام نتیجه آن مشخص می شود.
کارگر درخصوص رفتار کارکنان این سازمان با مراجعه کنندگان اظهار داشت: ما این ادعا را نداریم که پاسخگوی کامل و سریع تمامی مراجعه کنندگان هستیم اما باید فراموش نکنیم سعی ما در این سازمان بهبود شرایط وضعیت گذشته می باشد.
وی به تسهیلات جدیدی که هم اکنون برای سربازان در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت:  کلیه سربازانی که از سال 1385 به خدمت اعزام شدند از ابتدای امسال، خود و افراد تحت تکفلشان بیمه درمانی شدند همچنین مقرر شد تا خدمت سربازی جزو سنوات بیمه تامین اجتماعی محسوب شود و  تا کنون، در این رابطه 75 هزار نفر از این قانون استفاده کرده اند.
رئیس سازمان معاونت وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر این که کاهش خدمت وظیفه عمومی در آینده به هیچ وجه متصور نیست، بیان داشت: هم اکنون مدت خدمت در قانون 24 ماه است اما در مناطق عادی این مدت به 20 ماه، مناطق مرزی به 18ماه ، مناطق محروم به 19 ماه و مناطق عملیاتی به 17 ماه کاهش یافته است.
نظرات 5 + ارسال نظر
KillAllJews پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 11:15

in the name of ALLAH
Wrath of Allah on all jews and their puppets who brought to iran filthy things like conscription ,customary tax,communism and pronography.

مهدی سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 02:11

سلام
اگه میشه یه جواب مستقیم بدین که آیا الان میشه به قصد تحصیل خارج از کشور مثلا در هند با استفاده از این قانون از معافیت تحصیلی استفاده کرد؟
اگه ممکنه به ایمیل هم جواب رو بفرستین
با تشکر

با سلام
برای پاسخ با یکی از شماره های ذیل تماس حاصل و اخذ پاسخ نمائید.

دفتز اطلاع رسانی و ارتباطات مدمی ناجا:

77510920

77810921

77510922

77510923

77607177

77638470

77638471

77638472

بنیامین سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 14:00

با عرض سلام-من میخواستم در مورده خروج مشمولین سوالی کنم.شما میگوید با گزاشتن ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان میشود از ایران خارج شد ولی در صورتی که هر وقت من با نظام وظیفه تماس میگیرم آنها میگویند نمیشود.حالا این وسط کی درست میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باسلام
موضوع را باید با توجه به تاریخ آن بررسی و پیگیری نمائید.
در زمان انتشار مقاله میسر بود وحال....
موفق باشید.

بی کس دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 10:57

خواهش میکنم کمک کنید سوالی داشتم
مجازات سرباز فراری چیست؟ توضیح کامل خواهشن
و کسی که ۵ سال خارج از کشور بوده میتونه معاف شود یا نه

با سلام
نسبت به سوال اول شما در پست مشاور قضایی پاسخ می دهم اما درمورد سوال دوم شرائط خودرا بطور کامل بیان کنید تاامکان پاسخ باشد.
موفق باشید

حسن پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 15:14 http://jahanshahlou.hoqooqdan.com/

سلام
همکار گرامی خیلی خوشحال میشم با شما اشنا شوم وبلاگ بسیار ژر محتوایی دارید تبریک میگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد