قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

م.ق240)الزام به تنظیم سند در خودرو

سوال از آقای حسن

بنده ماشینی را خریده ام که در قولنامه ذکر شده سند تحویل من شده اما صاحب ماشین سند را نزد خود نگه داشته و یک چک در ازای ان به من داده که فقط تاریخ ندارد.با توجه به اینکه ماشین با دو نفر دیگر نیز قولنامه شده تا به من رسیده و وی با خریدار اول خود مشکل دارد...

اکنون سند را به من تحویل نمی دهد.ایا با چکی که در قولنامه ذکر نشده وتاریخ ندارد می توانم وی را مجبور به تحویل سند کنم یا خیر؟

پاسخ ازما

بهتراست دادخواست الزام به تنظیم سندرسمی به طرفیت کلیه ایادی سابق وصاحب سندتقدیم نماییدوالاممکن است باتوجه به قیداینکه سندتحویل شماشده صاحب چک پس ازاقدام شمابه عنوان خیانت درامانت علیه شما طرح شکایت نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد