قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

م.ق243)عملکرد یک پلیس خاطی

سوال از آقای خاکسار

امروز اعصابم خورد خاکشیر شد . الان ساعت 00/8 صبح روز پنجشنبه 20/4/87 و من تازه اومدم سر کار مثل هر روز با موتور سیکلت مسیر عادی محل کارم رو اومدم ولی توی راه اتفاق غیر معقولی افتاد . مسیر روزانه من خیابان جمهوری به سمت بهارستان هست و امروز به چهارراه استانبول که نزدیک می شدم چراغ راهنمایی قرمز بود و می خواستم...

بایستم که یه ستوان 2 راهنمایی جلوتر از خط عابر ایستاده بود و با اشاره دست به من گفت برم جلوتر. من هم فکر کردم میخواد مدارکم رو بازدید کنه و خرسند از اینکه همه نوع مدرکی دارم رفتم جلو و گفت گواهینامه من هم گواهینامه رو به اون دادم و اون گفت چرا خلاف کردی . گفتم چه خلافی گفت اومدی روی خط عابر . من که با شنیدن این حرف گوشم سوت کشیده بود به اون گفتم که خودت گفتی بیا جلو ... خلاصه از من گفتن از اون انکار که من نگفتم بیا روی خط من گفتم بیا جلو احمق فکر میکر همه مثل خودش گوششون درازه ، خلاصه من گفتم مگه ما نباید به پلیس احترام بذاریم و پلیس مسؤل حفاظت از مردم نیست مگه تو روز چنتا پلیس به من میگه بیا جلو که من بتونم فکرشون رو بخونم  اون هم میگفت مگه من بگم باید هر کاری بکنی مگه من بگم باید خلاف کنی مگه من بگم .... احمق اصلا نمیدونست که تعریف پلیس چیه و همش اراجیف می بافت . 7هزار تومن مارو جریمه کرد و یه کد خلاف برام نوشت که اصلا توی لیست خلافها پیدا نمیشه این هم از پلیس مملکت که مدعی حقوق مردم و هموطن هست این هم از حقوقی که معلوم نیست چرا این همه بهش بها داده میشه . از این موضوع یاد گرفتم که رنگ چراغ راهمانیی و رانندگی یعنی جریمه بدون تخلف و از همه مهمتر اینکه به پلیس هرگز توجه نکنم

پاسخ ازما

ماهم ازوجودچنین مسائلی متاسفیم اما به یادداشته باشد تخلف یک نفردلیل برتخلف سایرین نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 13:07

سلام توصیه من به اقای خاکسار این است .که شرح اتفاق افتاده را به روابط عمومی پلیس گزارش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد