قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

رضا نجفی-دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران

بسمه تعالی

اینجانب رضا نجفی فرزند قدرت الله، در سال 1354 در بخش جاپلق از توابع شهرستان خمین متولد شدم. پدرم مردی کشاورز و مادرم خانمی خانه‌دار و هر دو مقید به مسائل مذهبی بودند که با کد یمین و عرق جبین اعتقاد به تحصیلات عالیه فرزندان‌شان داشتند. 

 تحصیلات ابتدائی و راهنمائی و دبیرستان را در همان بخش با تمام محرومیت‌ها به اتمام رسانیده و در سال 1372 در دانشگاه تهران و دانشگاه امام صادق (ع)در رشته حقوق پذیرفته شدم و در رشته های غیر متمرکز در رشته مدیریت نیروی هوایی نیز پذیرفته شده‌بودم، لیکن بلحاظ جو مذهبی دانشگاه امام صادق (ع) این دانشگاه را جهت ادامه تحصیل برگزیدم و به فضل پروردگار در تمام سنوات تحصیل دانش آموز و دانشجوی ممتاز بوده و هر ساله موفق به دریافت جایزه می‌شدم. 

 در دانشگاه  مزبور در سال 1379 با راهنمایی استاد دکتر حسین صفایی و مشاوره دکتر اسدالله امامی از پایان نامه خود تحت عنوان «طلاق با توافق زوجین در فقه و حقوق»دفاع نموده و با درجه عالی پذیرفته شدم که به این طریق موفق به اخد دانشنامه فوق لیسانس از دانشگاه مزبور شدم.

در همان سال جهت خدمت در مشاغل قضایی پذیرفته شدم و همزمان در سال 1379 به عنوان «مدیر کل اداره حقوقی شرکت سهامی مجتمع صنعتی گوشت فارس» وابسته به چهار وزارتخانه در استان فارس مشغول به خدمت شدم که این ماجرا سه سال بطول انجامید. 

 در سال 1381 به عنوان عضو اصلی هیات تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی شهرستان مرودشت انجام وظیفه نموده و در سال 1382 با استعفاء از آن شرکت و به منظور امکان ادامه تحصیل و انجام مشاغل قضایی به تهران آمدم که با توجه به مشغله فراوان کار قضایی تا کنون موفق به ادامه تحصیل نشدم و تا این تاریخ در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مشاغل قاضی اجرای احکام و دادیار تحقیق مشغول به خدمت بوده و هستم که حکایت باقی است...

به زبان فرانسه و عربی نیز آشنایی نسبتا" کامل دارم. 

 متعاقب آشنایی با شخص قاضی دادگستر و سایت ایشان، علاقمند به فعالیت در فضای سایبر شدم. اعتقادم بر این است که در حد امکان بتوانم کمکی هر چند ناچیز به بازدیدکنندگان محترم نمایم، که به شکر خدا این توفیق فراهم شد. 

 «از دوست به جز دوست پناهی نخواهیم»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین غفاری دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 23:00

با سلام ضمن تشکر وسپاس ویژه محضر حضرت عالی از سامانه خدمتی که مدیریت می فرمایید متشکرم . امید وارم مشمول عنایات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) ودعای خیرش قرار گیرید .همکار شما دادیار دادسرای اقلید فارس ۰۹۱۷۸۴۹۴۴۵۸

محمد شکیبی نژاد چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 15:56 http://shakibinezhad.blogf.com

بسمه تعالی
با عرض سلام وادب
خداوند شما در کمال صحت و سلامت برای خدمت به مردم فهیم و اندیشمند ایران حفظ نماید.
با احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد