قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

بازنشسته شدن سه استاد حقوق

دکتر سیدعلی آزمایش، دکتر حسین شریفی طرازکوهی و دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی

گروه سیاسی، معاون آموزشی دانشگاه علوم خبر بازنشسته کردن سه استاد مطرح حقوق را تایید کرد. 

به گزارش ایلنا، دکتر شفیع آبادی با تاکید بر قانونی بودن این مساله اظهار داشت؛ کلیه بازنشستگی ها در دانشگاه طبق قانون بازنشستگی صورت می گیرد و هیچ استادی، پیش از موعد بازنشسته نمی شود. 

به گزارش ایلنا، دکتر سیدعلی آزمایش، دکتر حسین شریفی طرازکوهی و دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی سه استاد مطرح و نام آشنای حقوق در دانشگاه علامه طباطبایی بازنشسته شدند. وی افزود؛ استادان بسیاری در این دانشگاه وجود ....

دارند که علاوه بر اینکه سال ها است از سن بازنشستگی آنها می گذرد اما همچنان سعی داریم از حضور آنها بهره مند شویم و کماکان نیز حضور دارند. 

او با اشاره به اینکه اگر بازنشستگی در این دانشگاه صورت گیرد با اصرار و سماجت خود استادان انجام می شود، اظهار کرد؛ نمی خواهیم استادان را بی دلیل بازنشسته کنیم و اگر هر کسی بازنشسته می شود به اصرار خود اوست وگرنه ما سعی داریم پیش از موعد بازنشستگی آنها از حضورشان استفاده کنیم. 

 

به گزارش ایلنا، حسین شریفی طرازکوهی از جمله فعالان حقوق بشر است که دارای تعداد زیادی مقالات علمی و پدیدآورنده طرح تقویت ظرفیت های آموزش و پژوهش حقوق بشر، حقوق بشر، نظریه ها و رویه ها است. 

 

در مقابل محمدرضا ضیایی بیگدلی از فعالان حقوق در دانشگاه های کشور در طول سال های اخیر بوده است که در کارنامه کاری خود آثاری همچون حقوق معاهدات بین المللی، نگرشی اجمالی به حقوق، حقوق جنگ و رفتار با اسیران جنگی، جامعه مدنی جهانی و حقوق بین الملل، اسلام و حقوق بین الملل دارد. 

 

براساس این گزارش، سید علی آزمایش نیز از استادان نام آشنای حقوق در دانشگاه های مطرح کشور است که بیش از ۲۰ مقاله حقوقی به زبان فارسی و بیش از ۱۰ مقاله بین المللی به زبان خارجی دارد، همچنین زمینه علمی مقالات و آثار وی در مورد حقوق کودک، تحولات حقوق کیفری، حقوق کیفری بازرگانی، حقوق اساسی، جرائم جنگ و حقوق جزایی بین المللی، حقوق بشر است.

منبع: به نقل از روزنامه اعتماد 

نظرات 1 + ارسال نظر
نویسنده دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 13:27 http://www.lawyeriran.org

دوستان ارجمند!
لطفا این لینک نیز ملاحظه فرمایید ونظرتان را اعلام فرمایید.
http://shakibinezhad.blogfa.com/post-88.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد