قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

اسامی 13 مجرم اقتصادی اعلام شد

مجتمع قضایی امور اقتصادی با قطعی شدن حکم پرونده شرکت رهگشایان خودرو اسامی و مشخصات کامل ‌١٣ مجرم اقتصادی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجتمع قضایی امور اقتصادی (قسط)، جهانگیر نخعی و سید قاسم بناء خسروی مستشاران شعبه ‌٧٠ دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم قطعی متهمان پرونده شرکت رهگشایان خودرو را پس از اصلاح به شرح ذیل ....

مورد تأیید قرار دادند.
‌١- آقای سید محمدعلی فرجاد پزشک، فرزند ابوالقاسم به اتهام مشارکت در کلاهبرداری و جعل جمعاً به تحمل ‌٨ سال حبس، پرداخت مبلغ ‌١٦ میلیارد و سیصد میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت، رد مبلغ دویست و هشتاد میلیارد و هفتاد و هشت میلیون و هفتصد و بیست و پنج هزار ریال در حق شکات، تحمل ‌٥ سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه، محرومیت از تأسیس هرگونه شرکت و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های تجاری و همچنین مدیرعاملی به مدت ده سال محکوم شد.
‌٢- آقای سیدمحسن فرجاد پزشک، فرزند ابوالقاسم به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت مبلغ ‌٢٣١ میلیون ریال (دویست و سی و یک میلیون ریال) جزای نقدی در حق صندوق دولت، رد مبلغ دو میلیارد و نهصد و پنجاه و چهار میلیون ریال و تحمل یکسال اقامت اجباری در شهرستان خلخال محکوم شد.
‌٣- آقای احمد زرگر، فرزند ابراهیم به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت مبلغ یکصدو هفتاد و چهار میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت و رد مبلغ هشتصد و پنجاه و هشت میلیون ریال محکوم شد.
‌٤- عباس مسعود سینکی فرد، فرزند حسین به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت یک میلیارد و چهارصد و نود میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و رد مبلغ سه میلیارد وهفتصد و پنجاه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال محکوم شد.
‌٥- آقای مهرداد عزیزیان، فرزند محمد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت، رد مبلغ شانزده میلیارد و نهصد و هشتاد و چهار میلیون و ششصد و بیست و پنج ریال (‌١٦ میلیارد و ‌٩٨٤ میلیون و ‌٦٢٥ هزار ریال) در حق شکات و یک سال اقامت اجباری در شهرستان رامهرمز در استان خوزستان محکوم شد.
‌٦- آقای حسن رحیم نیا، فرزند علی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت جزای نقدی به مبلغ ششصد و بیست وسه میلیون ریال (‌٦٢٣ میلیون ریال) در حق صندوق دولت، رد مبلغ پنج میلیارد و یکصد و دو میلیون ریال و تحمل یک سال اقامت اجباری در شهرستان تایباد محکوم شد.
‌٧- آقایان شهرزاد بهمن بیجاری، فرزند جواد و غلامعلی حق شناس فرزند احمد هر دو به اتهام مشارکت در کلاهبرداری هریک به تحمل ‌٥ سال حبس، پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و رد مبلغ (‌٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠/ ‌١ ریال) یک میلیارد ریال در حق شکات و تحمل یک سال اقامت اجباری در شهرستان کنگان محکوم شدند.
‌٨- آقای حسن ملس، فرزند حسین به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل سه سال حبس و رد مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال در حق شکات محکوم شد.
‌٩- آقایان سید مهدی حسینی، فرزند محمود؛ هوشنگ ظفری عاشق دوست، فرزند محمدعلی؛ سیدجواد حسینی، فرزند سید محمود؛ سیدمحمد فرجاد پزشک، فرزند ابوالقاسم و محمد ملس، فرزند حسین؛ همگی به اتهام معاونت در کلاهبرداری هر یک به تحمل یک سال حبس محکوم شدند.
پرونده شرکت رهگشایان خودرو ‌٢٧٠٠ شاکـی و مال باخته خصوصی دارد.

منبع: مجله الکترونیکی روزانه، ش115

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 09:40

در آخر پول اون بدبختایی که از بین رفته چی میشه؟؟ کی جواب گو میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد