قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

مارادونا محاکمه می شود

"دیه گو مارادونا" سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین یکشنبه آینده به دلیل زدن حرف های زننده و رکیک خطاب به خبرنگاران پس از صعود تیمش به جام جهانی 2010 آفریقا رو در روی کمیته انضباطی فیفا قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از برن، مارادونا پس از پیروزی یک بر صفر آرژانتین در دیدار...

برابر اروگوئه در مسابقات مقدماتی جام جهانی که موجب صعود دشوار تیمش به این رقابت ها شد، با الفاظی رکیک درصدد پاسخگویی به منتقدان بر آمد.

این حرف ها به حدی رکیک بود که مارادونا را بر آن داشت چند روز بعد از زنان جهان عذرخواهی کند ولی در مورد خبرنگاران ابراز تاسف نکرد.
بر همین اساس در صورتی که فیفا تصمیم به محرومیت او بگیرد، اسطوره فوتبال آرژانتین ممکن است همراهی تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام جهانی سال آینده را از دست بدهد.
وی که به دلیل دوپینگ از بازی در جام جهانی 1994 هم محروم شده بود، بعد از دیدار دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل اسپانیا که شنبه شب برگزار می شود، راهی مقر فیفا در زوریخ خواهد شد.
فیفا در بیانیه ای اعلام کرد: جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به اتهامات مارادونا در پی حوادث پس از مسابقه آرژانتین و اروگوئه روز یکشنبه در زوریخ به ریاست "مارسل ماتیه" برگزار می شود.
مارادونا 48 ساله که در جام جهانی 1986 به همراه تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمانی دست یافت، در سمت مربیگری این تیم به دلیل کسب یک سری نتایج ضعیف، برای اولین بار از سال 1970 در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفت از این رو با حملات شدید منتقدان بویژه فوتبال نویسان روبرو شد.
این حملات تند پس از شکست بی سابقه شش بر یک آرژانتین از بولیوی و بعد از آن شکست برابر اکوادور، برزیل و پاراگوئه باعث شد تا هرگز رابطه مارادونا با ورزشی نویسان شیفته فوتبال بهبود پیدا نکند.
پس از پیروزی آرژانتین بر اروگوئه، مارادونا به طور بی ادبانه خبرنگاران را خطاب قرار داد و حرف های بسیار زننده ای زد تا به آنان بفهماند که در مورد وی اشتباه کرده اند.
او که کمتر از یک هفته بعد از به دست گرفتن هدایت تیم ملی آرژانتین با فدراسیون این کشور بر سر انتخاب "اوسکار روگری" کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان دستیارش دچار اختلاف شده بود، با "کارلوس بیلاردو" مربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 هم که به عنوان مدیر فنی تیم های ملی آرژانتین انتخاب شده بود، اختلاف نظر داشت. 

منبع: ایرنا

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 آبان 1388 ساعت 11:37

ممنون خیلی لطف کردین البته میدونستم سابقه موثر نیست میخواستم ببینم غیر موثر هست یا نه چون شنیده بودم یه بنده خدایی با مشکل مشابه من یکم البته بیشتر یعنی مثلا یه شب بازداشت بوده و ... بعد از مدتی میره سابقه رو بگیره میبینه براش سو درج کردن... خلاصه منم که قراره جدیدا اگع خدا بخواد یه جا مشغول بشم یکم نگران شدم :( به هر حال بی نهسات از لطف شما و وبلاگ جالبتون ممنونم.

با سلام
هدف ما خدمت به بازدیدکنندگان نیازمند خدمات قضایی است.
موفق باشید.

اکتیو جمعه 22 آبان 1388 ساعت 03:02

با سلام خدمت استاد محترم... حدود شش ماه پیش بنده رو به همراه یکی از همدانشگاهیام تو پارک دستگیر کردن و به کلانتری بردن.اونجا اولیای خانوم اومدن و با دادن رضایت رفتیم دنبال کارمون.البته یکی دو تا فرم تکمیل کردیم که یکیش تعهد و .. .بود.میخواستم بدونم آیا این دستگیری با توجه به اینکه احخیرا شنیدم حتی دستگیری بوسیله پلیس هم سوء سابقه هست... اینم سوء سابقه میشه؟؟ موثر یا غیر موثرش فرق نداره.ممنون میشم راهنمایی کنید من فردا مجدد سر میزنم.بزرگ واری کنید یا همینجا تو سیستم نظرات ج بدین یا ت و بلاگ یا به ایمیلم.باز هم ممنون پیشاپیش از راهنماییتون.
active_x_1365@yahoo.com

با سلام
برابر ماده 62 مکرر قانون مجازات اسلامی پاسخ منفی است.
برای اطلاعات بیشتر به سئوالات مشابه سئوال شما که قبلا" پاسخ داده شد مراجعه کنید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد