قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

نرخ های جدید مجوز آرم طرح ترافیک

نرخ های جدید صدور مجوز سالانه ورود و تردد در محدوده طرح ترافیک به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد.

به گزارش شبکه خبر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این نرخ ها در قالب لایحه الزام شهرداری تهران به کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک به شورای شهر ارائه شده که براساس آن نرخ صدور...

مجوز طرح ترافیک برای گروه های مختلف افزایش یافته است.

تشکری هاشمی افزود: تعرفه صدور مجوز آرم طرح ترافیک برای جانبازان 35 تا 70 درصد؛ بیماران، معلولان و خبرنگاران 50 هزار تومان ؛ آژانس های مسافری 200 هزار تومان و اشخاص حقیقی واجد شرایط 450 هزار تومان پیشنهاد شده است.

وی اضافه کرد: این تعرفه برای سازمان ها و شرکت های خصوصی یک میلیون تومان، خودروهای پلاک دولتی الف 750 هزار تومان و خودروهای دولتی با پلاک شخصی و خودروهای دستگاه های عمومی و نهادهای انقلابی یک میلیون تومان پیشنهاد شده است.

تشکری هاشمی گفت: تعرفه صدور مجوز طرح ترافیک برای جانبازان 70 درصد به بالا رایگان خواهد بود.

وی افزود: براساس پیشنهاد شهرداری تهران تعرفه صدور کارت شناور برای مقامات بلندپایه نیز یک میلیون تومان، کارت شناور برای سایر متقاضیان دو میلیون تومان و کارت های دو ماهه کامیون دویست هزار تومان اعلام شده است.

تشکری هاشمی گفت: براساس این لایحه عوارض صدور مجوز موقت برای متقاضیان واجد شرایط به منظور مجوز ماهانه 220 هزار تومان، مجوز هفتگی 60 هزار تومان و مجوز روزانه 15 هزار تومان پیشنهاد شده است

منبع: تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد