قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

زیرگرفتن رییس اداره محیط‎زیست با کمپرسی

رییس اداره محیط زیست آستارا به دلیل جلوگیری ازتخریب منابع طبیعی توسط یک دستگاه کمپرسی متعلق به شهرداری لوندویل مجروح وراهی بیمارستان شد. 

به گزارش ایلنا ساسان اکبری‌پور در حالی که به شدت از ...

ناحیه پا وقفسه سینه آسیب دیده است در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در آستارا اظهار داشت: ماموران حفاظت محیط زیست آستارادر حین گشت‌زنی وکنترل حوزه استحفاظی خود با مشاهده 3 دستگاه کمپرسی خاور ویک دستگاه لودر متعلق به شهرداری لوندویل که در حال بارگیری غیرقانونی وبدون مجوزاز دفتر فنی استانداری، در بستر رودخانه لوندویل بودند به آنان هشدار داده وخواهان خروج آنها شدند.

وی افزود: ماموران اداره پس از مشاهده بی‌اعتنایی کارکنان شهرداری سریعا" موضوع را به من اطلاع داده وبنده باحضور در محل وبه کمک ماموران پاسگاه انتظامی از ادامه فعالیت غیرقانونی آنان جلوگیری کردم و از شهردار در خواست کردم تا از ادامه این اقدام غیرقانونی جلوگیری کند اما او ضمن بر خورد نامناسب، دستور شروع مجدد فعالیت را به رانندگان کمپرسی داد و گفت که این مساله هیچ ارتباطی به سازمان محیط زیست ندارد.

رییس اداره محیط زیست آستارا با اشاره به نحوه مصدومیتش اذعان داشت:برای جلوگیری از اقدام غیرقانونی شهردار لوندویل از ماموران پلیس 110 تقاضای کمک کردم که در این هنگام یکی از خودروهای حامل شن وماسه که قصد فرار از صحنه را داشت، به دستور شهردار به راه افتاد، با من برخورد و من را به رودخانه پرتاب کرد و از صحنه گریخت. خدا به من رحم کرد که از مسیر چرخ کامیون کنار رفتم.

بنابراین گزارش رییس اداره محیط‌زیست آستارا در این حادثه از ناحیه مهره کمر دچار آسیب دیدگی شدید شده است.

پس از این حادثه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان نیز، شکایت مستقلی را به رییس کل دادگستری گیلان تسلیم کرده است. برابر اطلاعات رسیده از گیلان، هم اکنون راننده کامیون دستگیر شده و برای شهردار لوندویل نیز حکم تعقیب صادر شده است.

تا لحظه ارسال خبر پیگیری‌های خبرنگار ایلنا برای مصاحبه با شهردار لوندویل و کسب دلایل وقوع این اتفاق محقق نشد، به گفته همکاران او شهردار پس از این حادثه در محل کار خود دیده نشده‌است.

منلع: نابناک

نظرات 1 + ارسال نظر
ستوده شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 08:52

دوست گرامی این یک دروغ است باور نکنید شهرداری لوندویل صادقانه خدمت می کند و این اقای مدیر به اصطلاح محیط زیست مظلوم نمایی می کند و با همین مظلوم نمایی ظلم بسیار در حق جوانان شهر لوندویل می شود ما یک منطقه بزرگ با 25 هزار نفر جمعیت کوچکترین امکانات ورزشی نداریم و امکانات بیمارستانی و بهداشتی نداریم چگونه این آقا مدعی چنین اراجیفی هست در حالیکه همین آقایان شن و ماسه را به ماشین های شخصی می فروشند ولی همین شن و ماسه برای زیرساخت شهری مورد استفاده قرار می گیرد و توسعه شهری را متوقف می کنند البته که سابقه این آقا در انزلی و شهرستانهای دیگر بسیار نمایان است مردم لوندویل از توسعه شهری و شهردار محبوب و مردمی شهرشان حمایت می کنند و در مقابل همه ناحقی ها می ایستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد