قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

فروش آدامس مارلبورو در بازار ایران

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: شرکت‌های صنایع دخانی جهان دست به هر کاری می‌زنند تا تولیدات خود را در بازارهای جهانی به فروش برسانند و در این راه از انواع افزودنی‌های غیرمجاز در تولیدات خود استفاده می‌کنند.
محمود ابطحی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌درباره استفاده برخی ..

شرکت‌های دخانی جهان از مشتقات خون خوک در تولید سیگار توضیح داد: سیگارهای قاچاق به انواع و اقسام مواد غیرمجاز آلوده بوده و شرکت دخانیات ایران پیشتر وجود فضولات حیوانی را در این نوع سیگارها کشف کرده بود.
وی افزود: شرکت‌های دخانی جهان از هموگلوبین خون خوک در چسب الیاف فیلتر سیگار استفاده می‌کنند؛ ضمن این‌که این شرکت‌ها برای ارزان تمام شدن تولید سیگار از افزودنی‌های غیرمجاز و غیرتوتونی به عنوان پرکننده استفاده می‌کنند که این مواد سرطان‌زا هستند.
ابطحی با اشاره به این‌که وزارت بهداشت متولی اصلی سلامت در کشور بوده و باید بر بازار محصولات دخانی کشور نیز نظارت کند، تاکید کرد: هر نخ سیگار که به صورت قاچاق در بازار داخلی به فروش می‌رسد، در واقع سمی است که به جان جامعه تزریق می‌شود.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران توضیح داد: متاسفانه در بازار کشور محصولاتی به فروش می‌رود که شکل و شمایل و بسته‌بندی آن‌ها کاملا شبیه سیگار است. به عنوان مثال نوعی آدامس در بازار کشور فروخته می‌شود که بسته‌بندی آن شباهت زیادی به سیگار مارلبورو دارد.

منبع : البرز نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد