قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

بانک قوانین و زندگی نامه حقوقدانان

با تشکر از آقای متین فر بابت ارسال لینک ها برای استفاده بازدید کنندگان:

 

«لطفا فایل های زیر رو برای دانلود با ذکر منبع جهت استفاده مخاطبان درج کنید:


بانک قوانین
زندگی نامه حقوقدانان »
نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 17:21

با سلام. پارسال یک موبایل از یک دست فروش خریدم. چون ارزشی نداشت خیلی دقت نکردم. از شانس بدم سرقتی و قتلی از آب درآمد و 20 روز دز بازداشتگاه شاپور بودم. از قضا خودم هم نظامی هستم و هیچ سابقه ای نداشته و ندارم. به لطف بازپرس بی شرف روشن بعد از 20 روز با وثیقه 30 میلیونی آزاد شدم. هیچ نامه ای هم به محل کارم نزدند و ....
تا حالا که یک سال گذشته خبری نشده. اولا می خوام بدونم سند کی آزاد می شه. ثانیا چطور از ذوشن شکایت کنم.
با تشکر

با سلام
برای آزادی وثیقه باید بیبند که پرونده شما منتهی به قرار منع تعقیب در همان بازپرسی شده و یارای برائت در دادگاه شد یا خیر؟ اگر شده می شود والا بعد از اجرای حکم.
در مورد شکایت از قاضی به دادسرای انتظامی قضات در کاخ دادگستری مراجع شود.
در این خصوص مطالب مشروحی در وبلاگ است به آن مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد