قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

شگرد سارقان

مهم!! - ارسال از علی

چند روز پیش هنگام عبور از خروجی پارک چیتگر در اتوبان تهران کرج به سمت جاده مخصوص درست دور میدان چیتگر ( جنب اتوبان کرج) یه پسر جوان به ماشینم نزدیک شد و خود را به آینه ماشینم زد. سرعت من خیلی کم بود و مطمئن بودم هیچ ضربه ای به او وارد نشده. با اینحال کمی جلوتر ترمز کردم و از آینه نگاه کردم . یکهو دیدم یک پراید با سرعت به طرف من میآد. پراید جلو ماشین من پیچید و یک مرد خیلی درشت هیکل ازش پیاده شد و گفت فلان فلان شده زدی به جوان مردم داری در میری .

گفتم من بهش نزدم اون خودش رو به من زد به هر ...

حال میبرمش دکتر . اون جوان هم دیگه به ما رسیده بود اون مرد به راننده پراید گفت تو برو و خودش به همراه یه نفر دیگه و جوان حادثه دیده سوار ماشین من شدند و گفتند توی همین چیتگر یه درمونگاه هست. به سمت داخل چیتگر دور زدم. حدود 100 متر تو بلوار اصلی که جلو رفتیم مرده یه خیابون فرعی رو نشونم داد و گفت که بپیچم.

وضعیت خیلی مشکوک بود خیلی ترسیده بودم. برای همین به طرف اتوبان دور زدم . مرده عصبانی شد و گفت مگه نگفتم بپیچ تو این خیابون . گفتم شما میخواید بریم دکتر من خودم دکتر آشنا سراغ دارم میبرم. گفت خیلی زبون درازی میکنی. کیفم رو ازم گرفت و 170000 تومان پولی که داشتم رو ورداشت و کیف رو به طرفم پرت کرد و پیاده شدند و رفتند.

به 110 زنگ زدم و موضوع رو گفتم. چند روز بعد از 110 تماس گرفتند و مشخصات دزدها رو خواستند پرسیدم دستگیرشون کردین گفتند نه. امروز یه زنی رو تو همون جایی که شما آدرس دادید پولاش رو گرفتند و خودش رو هم خفه کردن و انداختن همونجا.

این اتفاق برای مدیر یکی از سازندگانی که با ساپکو همکاری دارند همین هفته گذشته پیش اومده و نقل قول مستقیم از خودش بود که برام تعریف کرد. لطفاً به هر کسی که می شناسید اطلاع رسانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد