قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

برگزاری آزمون جذب قضات در 25 آبان ماه سال جاری

دکتر عالی پناه با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان منصب قضاوت از تاریخ 3 تا 10 مهر ماه جاری به عمل می آید، گفت: این آزمون در روز جمعه 25 آبان ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مأوی، دکتر علیرضا عالی پناه رئیس مرکز جذب و آزمون قضات معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: آزمون جذب قضات طبق آیین نامه جذب دواطلبان قضاوت مصوب رئیس قوه قضائیه در سال جاری ..

تجمیع شده و طلاب و فضلای حوزوی و دانشگاهی در یک آزمون شرکت می کنند.

وی افزود: مرکز جذب و آزمون قضات معاونت آموزش و تحقیقات این آزمون را با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مرکز برگزار می کند.

عالی پناه از استقرار سامانه ثبت نام داوطلبان قضاوت معاف از آزمون خبر داد و گفت: داوطلبان دارای شرط معدل از 10 تیرماه سال جاری می توانند به سامانه ثبت نام معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه مراجعه نموده و در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان پس از دارا شدن شرایط برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی همچنین از جذب زنان برای منصب قضاوت خبر داد و افزود: آزمون جذب قاضی در 6 یا 7 شهر شامل تهران، قم، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان برگزار می شود.

مشروح گفت و گو در شماره آتی درج می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا محمدی راد پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 15:23

با سلام استاد گرانقدر جمله (دکتر عالی پناه با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان منصب قضاوت از تاریخ 3 تا 10 مهر ماه جاری)یعنی چه؟مهر ماه جاری یا تیر ماه جاری؟

با سلام
متن خبر بررسی شد، اشکالی وجود ندارد. ثبت نام آزمون در فاصله زمانی 3 تا 10 مهرماه و خود آزمون در 25 آبان ماه برگزار می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد