قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

صدور حکم جلب سلطان «علی پروین» به تعویق افتاد

علی پروین که دچار مشکل قضایی شده بود، درصدد حل این مشکل است و با وکیل شاکیان دیدار کرد.
وکیل 180 خانواده ای که در پرونده شهر جدید هشتگرد موسوم به شهرک "علی پروین" از سلطان شکایت کرده بودند، بالاخره موفق به دیدن علی پروین و مذاکره با او برای حل این پرونده شد.
عباسی راد، وکیل پرونده مذکور در این باره گفت: شنبه گذشته شخصی به نام قهرمانی که از نزدیکان علی پروین است با بنده تماس گرفت و گفت که ..

علی آقا تمایل دارد نهار میزبان شما باشد.
وی افزود: قرار ما در رستوران آ.اس.پ بود. من به آنجا رفتم و خود پروین هم آنجا بود. آقای پروین از من خواست اقدام برای گرفتن حکم جلب او از دادگاه را چند روزی به تعویق بیندازم تا مشکل را از طریق وکیل و البته شریکش حل کند. من قصد داشتم وارد فاز اجرایی شوم و برای همین از او خواستم بیشتر توضیح دهد که قصد دارد چه کاری انجام دهد.
عباسی راد اظهارداشت: در جریان صحبت بودیم که شریک علی پروین در این پرونده که شخصی به نام "ت" است هم به جمع ما اضافه شد. البته او به دلیل پرونده ای دیگر در زندان است که گویا هم اکنون در مرخصی به سر می برد. پروین از من خواست حکم جلب عقب بیفتد تا او مرخصی شریکش را تمدید کند و با هم برای حل مشکل جلسه ای با روسای بانک صادرات بگذارند. 
این دیدار در شرایطی شکل گرفته که وکیل پرونده هشتگرد بیش از دو سال برای دیدن علی پروین زمان گذاشت اما هیچگاه موفق به این مهم نشد تا اینکه رسانه ای شدن پرونده و مشکل به وجود آمده برای پروین، سلطان را بر آن داشت تا با وکیل شاکیان دیداری داشته باشد. 
چند روز پیش یکی از روزنامه های ورزشی از قول وکیل پرونده مذکور نوشت: علی پروین حدود 10 سال پیش به همراه فردی به نام فرشاد تاج الدینی به طور شراکتی از سازمان عمران هشتگرد زمینی را جهت انبوه سازی در اختیار گرفت و چهار دانگ به نام پروین و دو دانگ آن به نام همین شریکش گردید. 
آنها 900میلیون تومان از بانک صادرات هشتگرد وام گرفتند و وثیقه تضمین پرداخت اقساط وام هم همین زمین بوده. از آنجایی که پروین و شریکش اقساط وام را پرداخت نکرده اند موفق به اخذ سند رسمی هم نگردیده اند و خریداران تنها یک مبایعه نامه و قولنامه در اختیار دارند. بانک برای وصول طلب خود ناچار به حراج زمین گردیده و خریداران حالا باید آنجا را تخلیه کنند. 


در این شرایط صدور حکم توقیف اموال علی پروین هم باعث به سرانجام رسیدن پرونده نشد چون وکیل پرونده هیچ مالی از پروین که به نام خودش باشد را نیافته بود! هفته گذشته هم عباسی راد خبرداده بود که حکم جلب علی پروین شنبه یا یکشنبه این هفته صادر خواهد شد که البته حالا به تعویق افتاده است. 

شبکه ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد