قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

رنج نامه آقای پور هاشمی

سلام
این جمله :
وظیفه قاضی اجرای صرف قوانین نیست، بلکه هدایت قوانین به سوی عدالت نیز است. «دکتر ناصر کاتوزیان
خیلی قشنگ البته اگه همه رعایت کنند...
بهمن سال قبل بخاطر شکایت بی اساس یکی از ضامنینم و بدون هیچ مدرکی قاضی منو بازداشت فرستاد که مثلا من حکم حقوقی اون اقا را جعل کردم که خدا خودش اگاهه من اینکار رو نکردم در حالی که سند و شواهد نشون می داد که ضامن مبلغ سفته ای که ...

امضا کرده با کل مبلغ وام یکی است . و قاضی بدون هیچ مدرکی منو یه روز به زندان فرستاد و با سند ازاد شدم و هنوزم دارم بخاطر اشتباه قاضی عذاب می کشم من عضوی از این مردم و شرافتمندانه دارم کار می کنم نباید با من اینکار رو می کرد بدون بررسی سند و مدرک و براساس دلایل واهی ... راهی زندان شدم
اگه قرار است ادعایی بشود مبنی بر جعل اینجانب چرا بانک ادعایی نکرد چرا شخص ضامن باید همچین ادعایی کند. در حالی مدت 5 سال از وام گرفتن اینجانب می گذشت و قسطها اخر را پرداخت می کنم تازه متوجه جعلی بودن مدارک اینجانب شدند. همه اینکارا بخاطر این بود که چون چند ماه قسط پرداخت نکرده بودم هم بانک منو شدیدا مورد اذیت و ازار قرار داد هم ضامن ...
مجبور شدم وکیل بگیرم چون از دادگستری واهمه داشتم از اینکه برم اونجا و منو بازم بدون دلیل بازداشت کنند. بعد از چند ماه رای صادر شد و منو بدون دلیل 300 تومان بخاطر جعل که معلوم نیست چی رو جعل کردم و 300 تومان بخاطر استفاده از مدرک مشکوک و...
نامه ای برای دادگاه تجدیدنظر نوشتم 

تجدیدنظر استان گیلان انجا جعل را رد کردن یعنی من جعلی انجام ندادم ولی بخاطر گواهی کسر حقوقی که معلوم نبود چطوری و برای چی مقدار ضمانتش عوض شده بود منو به 300 تومان جریمه تبدیل کردند.
جالب اینکه بدون اینکه رای ابلاغ بشه حکم جلب منو گرفتن 
ایا این انصاف است ....
قاضی باعث شد که دچار افسردگی بشوم و کارم را دارم از دست می دم دیگه نمی تونم کار کنم چون هر روز اتفاقی که اون روز برام افتاد تو ذهنم تکرار می شه از دادگستری تا از زندان چقدر زجر اور بود که جایگاهتو جایی قرار بدن که جات نیست... دیگه هیچ انگیزه ای ندارم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد