قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

رنج نامه آقای عباس خلیلی

با سلام؛

اینجاتب عباس خلیلی طی پرونده کلاسه 900998 نزد شعبه ... دادگاه عدالت تهران تجریش مورد تهمت واتهام واقع گردیدم. و به دلیل عدم توان مالی در گرفتن وکیل برای دفاع از حق خود و نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مسائل حقوقی ( زیرا اولین بار است است با دادگاه ارتباط پیدا کردم ) با اطلاع از این موضوع قاضی شعبه فوق الذکر بدون راهنمائی کردن بنده و ...

در روزی که جهت تعیین وقت برای دادگاه بدوی نزد ایشان بودم و بدون گوش دادن به گفته های اینجانب ( در حال روزنامه خواندن بودن ) و با برحوردی بسیار بد که شایسته خود ایشان بود فقط به یک صفحه نوشته بنده در خصوص اتهام اولی اکتفا نمودن و به همان بابت رد درخواست دادگاه بدوی استناد کردند. و در رأی صادره به دروغ نوشتن پس از استماع گفته های متهم ( اینجانب ) در صورتیکه ایشان گفتند برای شما وقت رسیدگی می گذارم که هیچوقت تعیین نکردند.................شاید در این ایمیل ترتیب اثری داده نشده ولی این را می گویم در دادگستری که ما دم از عدالت علی (ع) می زنیم انسان ساده و ضعیف و بی پول با وجود چنین قضاتی در عین بی گناهی محکومند( به اینجانب فرست دفاع ندادن) و متعاقب آن ریختن ابروی یک بنده خدا( اینجانب با داشتن 36 سال حتی وارد دادگستری نشده بودم تا چه رسد....)،ازهم پاشیدن کانون یک خانواده ( بنده یک سال است ازدواج کردم و همکنون با این مشکل احتمال جدا شدن از همسرم دارم) و اضافه شدن یک مجرم به مجرمین دینا ( اگر اینجانب نتوانم از حق خود دفاع کنم و زندگیم از هم بپاشد بارها به این فکر کردم تاب کنار آمدن با این قضیه را ندارم وضمن کشتن شاکی که به اینجانب تهمت زده خود را نیز خواهم کشت) واین عاقبت بی عدالتی و عدم توجه به بی گناهی است که کسی گوش شنوا برای شنیدن حرف های او را ندارد.   تمام گفته های با را با زبان روزه گفتم و به آن قران خدا قصم که ذره ای خلاف واقعیت نگفته ام.  و وای بر ما که چنین افرادی برای ما حکم صادر می کنند.


خلاصه رنج نامه:

در روز تشکیل دادگاه اینجانب به دلیل مشکل حاد خانوادگی موفق به حضور در آن جلسه جهت دفاع ازخود نشدم به همین دلیل رأی صادره غیابی و قابل واخواهی صادر گردیده به منظور تعیین وقت واخواهی به دفتر همان شعبه ونزد آن قاضی رفتم ولی ایشان در حالی که مشغول روزنامه خواندن بودند به جای تعیین وقت اظهارات بنده را جهت تعیین وقت به عنوان دفاعیات اینجانب  ثبت نموده وبدون اطلاع بنده از ثبت این اظهارات حکم قطعی صادر نموده ( در حالی که در آن دادنامه به دروغ نوشتن پس استماع گفته های بنده وارائه مدارک در حالی که هیچ گوش شنوائی وچشم بینائی برای گفته ها وارائه مدارک مستندخود در ایشان ندیدم ) که اینجانب بعد از رسیدن دادنامه و خواندن حکم متوجه این موضوع شدم وبسیار حیران وآشفته شدم ومراجعه مجدد به همان شعبه نزد همان قاضی ایشان نه تنها گفته های بنده را حتی یک کلمه گوش ندادن بلکه با لحن و رفتار بسیار توهین آمیز بنده را به بیرون  از دفتر هدایت کردند وحالا تنها شانس من تجدید نظر خواهی می باشد. 

و حالا امیدم اول به خدا و عدالت قضات تجدید نظر و شما و.......  می باشد


دلایل نگارش رنج نامه

 

الف - جهت اطلاع مسئولین و سران است که بدانن بعضی از کسانی که قراراست بین مردم ایران حکم کنند و حق را به صاحبش برسانند ،لایق و بی کفایت هستند و از داشتن ابتدائی ترین خصایص یک انسان عادل وسالم محرومند (مانند: راستگوئی ، شنوندگی، منطقی بودن ، دینداری و....)  وای کاش به آنها بگویند: یک متهم،یک قاتل،یک خلافکار..... دردرجه اول  انسانند بعد خطاکارکه قابل برگشتند. ( حال که بنده بی گناه ،مظلوم وناآگاه به مسائل حقوقی بودم).

وبه قول معروف : هر چه بگندد(انسانها) نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک(قاضی).
خواهش می کنم اگرمی توانید این را به گوش مسئولین برسانید (ازمن که گذشت) حداقل بیچاره  دیگری مثل من، بوسیله این قاضی گرفتار مسائب ومشکلات نشود. مردم عامی که  نمی توانند اعتراض کنند اگرهم بکنند تا به اعتراضشان برسند، دادشان به فلک رسیده.

 

ب- در صورتیکه شخص توانائی آن ایمیل را خواند بتواند آن قاضی ناعادل وبی کفایتی که برای اینجانب وامسال من به بی عدالتی حکم می کند، بازخواست یا توبیخ نماید تا دیگر حواسش  جمع شود و به درستی وبا منطق وگوش شنواو چشم بیناو... به عدالت احکام خود را  صادر نماید.( وای کاش چنین می شد)

 

ج- در پایان  اگر خداوند متعال عنایتی به این بنده حقیر خود داشت مسلمانی به دادش برسد و حقش را از ظالم بگیرد. که این نیز خیالی بیش نیست.

ومن ا... التوفیق


 شماره تماس من 0912-422-2900

آیا کسی هست به داد من برسد. 91/05/24

a.khalili463@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد