قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

آشنایی با مرکز آموزش جامع علمی کاربردی قوه قضاییه

تلخیص گفتگوی مأوی با مدیرکل آموزش قضات و رئیس مرکز جامع علمی کاربردی قوه قضاییه - پروینی

هدف از تشکیل این مرکز،کاربردی کردن آموزش‌ها، به روز نمودن اطلا‌عات دانشجویان، آماده‌سازی دانشجویان مرکز به‌منظور خدمت رسانی بیش از پیش به مردم، تکریم ارباب رجوع و فراهم نمودن زمینه افزایش سطح علم، توان و دانش شرکت‌کنندگان در دوره‌های مورد نظر است.

تأسیس مراکز جامع علمی کاربردی قوه قضاییه در استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، همدان و خراسان رضوی در آینده‌ای نزدیک صورت می گیرد.

با تأسیس مرکز علمی کاربردی قوه قضاییه ...

قادر خواهیم بود تعداد زیادی از همکاران شاغل قوه قضاییه را که دارای مدرک دیپلم هستند جذب و در مقطع کاردانی رشته خدمات قضایی آموزش دهیم تا علا‌وه بر کسب دانش، توانایی و کارآیی موفق به کسب مدرک فوق دیپلم شوند

 در حال حاضر علا‌وه بر رشته‌های کاردانی حسابداری دولتی، روابط عمومی‌و خدمات قضایی در تلا‌شیم با اخذ مجوزهای لا‌زم از دانشگاه، دو رشته بسیار لا‌زم و کاربردی برای قوه قضاییه؛ یعنی شورای حل اختلا‌ف و کاردانی حقوق، گرایش نگارش حقوقی (عریضه نویسی) را نیز طراحی نماییم.

هم اکنون در رشته خدمات قضایی جذب دانشجو به دو طریق ترمی‌و پودمانی ادامه دارد، گفت:کلا‌س‌های درس مرکز جامع علمی کاربردی قوه‌قضاییه روزهای پنج‌شنبه و جمعه از تاریخ 11 بهمن ماه 1386 آغاز می‌شود.

 استادان مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضاییه از میان استادان مجرب و با سابقه قضایی و دانشگاهی کشور انتخاب شوند تا بتوانیم با بهره‌گیری از سابقه مدیریتی آنان نیروهای مجربی برای دستگاه قضایی کشور تربیت نماییم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد