قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

نوروز ۸۷ مبارک باد

 

 

یا مقلب القلوب و الأبصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

برآمد بـــاد صبح و بوی نوروز      

به کام دوستان و بخت پیروز
عیدسعید و باستانی نوروز برتمامی هموتنان مبارک باد

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد طرزی رودی یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 14:37 http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام جناب آقای قاضی
من دوتا سوال مهم دارم که شب براتون مینویسم
چون الان وقت ندارم
واقعا که شما با این وبلاگ خدمت مهمی به مردم میکنید انشاالله که خداوند شما رو با عزت داشته باشه
ممنونم
فعلا خدا حافظ

علی جعفری جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 19:11 http://www.edalatkhahh.blogfa.com

سلام دادگستر جان سال نو مبارک امیدوارم سالی تو ام با سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترم باشد

سالمی چهارشنبه 7 فروردین 1387 ساعت 02:51

بنام خد ا
زمین کشاورزی خریدم از آقای (ب) که تمامی استعلامات آن را هم گرفتم که زمین مال آقای (ب) است( از شورای روستا- از جهاد کشاورزی – از منابع طبیعی – از دارایی –از شهرداری- از ثبت اسناد ) پس از مدتی فردی ادعای خرید زمین را کرده که من از آقای (الف) خریده ام ( لازم بذکر است که آقای الف زمین را به آقای (ب) فروخته وسند ثبتی در دفتر خانه زده ولی آمده با فرد دیگر یک قولنامه بنگاهی زده وآن فرد الان با آن قولنامه بنگاهی ادعای زمین را می کند درحالیکه من دارای سند ثبتی از دفتر خانه رسمی هستم وتازه زمین را بدون اجازه من کاشته وتصرف عدوانی نموده قانون در این باره حق را بمن که سند رسمی دارم می دهد یا آن فرد که قولنامه بنگاهی دارد ؟( تاریخ قولنامه بنگاهی اش قبل از سند رسمی ما است وهیچ مدرک دیگری ندارد)

سایت حقوقی هدی جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 16:45 http://hodalaw.blogfa.com

نوروز مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد