قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

شیرین ترین خاطره

بهروز پورمند

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تهران

موقعی بود که پلیس قضایی منحل و در نیروی انتظامی ادغام شده بود.من در دانشکده علوم قضایی تحصیل می کردم.حقوقم را قطع کرده بودند.با داشتن همسر و فرزند و اجاره نشینی، محل درآمدی نداشتم. در لاله زار، در یک چاپخانه می کردم ...

و هفته ای 5000 تومان حقوق می گرفتم.

این موقع سال 72-71 ناامید بودم، می خواستم ترک تحصیل کنم که با حضور در بیت رهبری و ارسال نامه ای که در آن مشکلات مربوط به افرادی مثل من در ج شده یود، ایشان دستور صادر کردند تا افرادی مثل من به دادگستری منتقل شوند.

به نقل از صفحه 106 ویژه نامه نوروز 87 جام جم

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 08:11 http://www.tramian.tk

سلام دوست عزیز من به وبلاگ شما برای بازدید سر زدم چون یک سوال شخصی داشتم
ولی خواهستم یک پستی براتون بزارم بگم لینک وبلاگ شمارو در وبلاگم گزاشتم با اجازه شما
لطفی کنید به وبلاگ این حقیر هم سری بزنید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد