قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

سخنی با متقاضیان مشاوره قضایی

به نام او غایب همیشه حاضر

نظر به این که امر پاسخگویی به سئوالات حقوقی مطروحه که همواره رو به تزاید است، کاری بس دشوار و مستلزم دقت که بعضا" نیازمند تتبع در قوانین است، نیتجتا" وقت گیر می باشد و از عهده یک شخص بر نیاید، خاصه آن که دقت نظر و وسواسی که ما به آن معتقدیم . این امر مورد تصدیق آندسته از بیندگانی که سئوالات خود را در سایت های حقوقی دیگری عنوان نموده و پاسخ آنان را قابل مقایسه با پاسخ های ما ندیده و بدان اذعان داشتند، مضافا" ما خود نیز بر سبیل اتفاق به چند مورد آن برخود نمودیم و همچنین از  این که برخی سایت ها و وبلاگ ها پاسخ های ما را  بی کم و کاست منتشر نمودند، گواه این مدعاست.

غرض از مطالب حاضر، این است تا اولا": گفته باشیم، تعلل در پاسخ گویی سئوالات، نه از سر بی مسئولیتی ، بلکه معلول چند علل به شرح ذیلا" می باشد، تا مبادات بازدیدگنندگان آنی گمان نمایند که عدم پاسخگویی به جهت پیش گفته بوده است و ثانیا" بهانه ای از برای شروع استمرار راه دشوار پاسخگویی.

اول آن که دوستانی که با ما همکاری داشتند، بنا به پاره ای مشکلات  یا منتقل به دیار خود شدند و یا با پذیرش مسئولیت های جدید، ارتقاء سمت یافتند که این امر نخست، موجب دوری ما از آنان و امر ثانی، سبب تشدید مشغله آنان و نتیجه قهری آن ....

دو، محروم شدن ما از سرمایه قضایی آنان شد.

دوم آن که خود نیز به درد اخیر از دو درد پیشین  مبتلاء شدیم، که تا فراهم شدن زمینه حاضر، مدت زمانی نیاز بود که به شکر خدا تا حدودی فراهم شد.

ناگفته نماند، تاکنون به هر مشقتی که بود مطالبی جست و گریخته نشر دادیم تا به قول برخی، بگویم «ما زنده ایم»، امری که شاید سبب خوشالی آنان شود.

سوم آن که تا جلب همکاری دوستان جدید، آنهم در حدی که دانش آنان فراخور وبلاگ باشد، نیز مدتی زمان نیاز داشت که به شکر ایزدمنان این مهم فراهم شد که در خدمات آنان می باشیم .

بنابه مراتب، آنچه شما شاهد بازدید روزانه آن هستید، ثمره تلاش جمعی ماست.

نظر به این که تقریبا" از نیمه دوم سال گذشته که پاسخگویی به سئوالت مسکوت ماند، پرسش های بی شماری واصل که برخی از آنها مشمول مرور زمان شد و پاسخ بدان ها به جهت گذشت زمان بی بهر می بود، که ما از همین جا از صاحیان آنها، صمیمانه پوزش می طلبیم و نسبت به مابقی سئوالات، بر حسب تاریخ وصول در حال پاسخگویی هفتگی ۳ الی 5 مورد آن می باشیم و بیش از این میسر نیست. لذا ناگزیم، اعلام نماییم که تا  اتمام سئوالات قبلی، از پذیرش هرگونه سئوال جدید معذوریم . لذا تقاضا می شود جهت همکاری با ما، از طرح آن خود داری شود. البته به دسته اخیر از بیندگان پیشنهاد می شود، به پست مشاوره قضایی یا پرسش و پاسخ حقوقی  سایت ها و وبلاگ های ذیل مراجعه نمایند.

با تشکر 

 اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران                    سایت دانش پژوه    

  مشاوره قضایی                                سایت حقوق                     سایت وکالت   

  سایت علمی دانشجویان ایران                 انجمن پرسش و پاسخ حقوقی    

 مشاور خانواده- (ارائه مشاوره ، پاسخ به پرسشهای حقوقی ، بررسی مباحث حقوقی و اجتماعی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد