قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

اخاذی از بیماران با فیلم سیاه

پزشک قلابی که در محل کار خود دوربین مداربسته نصب کرده و از سقط جنین غیرقانونی زنان و دختران جوان فیلم تهیه و از این طریق اخاذی می‌کرد ، دستگیر شد. 

به گزارش «جام‌جم»، 19 فروردین امسال زن جوانی به پلیس آگاهی تهران .....

مراجعه و از مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چند ماه قبل ناخواسته ‌باردار شدم و وقتی موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم قرار شد جنینم را سقط کنم. بنابراین در جستجوی یک پزشک بودم تا عاقبت به مطب پزشکی در غرب تهران رفتم و پس از سقط جنین به خانه بازگشتم، اما 2 هفته بعد همان مرد پزشک با من تماس گرفت و عنوان کرد از صحنه سقط جنین من فیلم تهیه کرده و اگر 2 میلیون تومان به وی پرداخت نکنم، وی این فیلم را در شهر پخش خواهد کرد.

شاکی افزود: ابتدا گفته‌های وی را نپذیرفتم تا این که چند روز بعد مرد پزشک با من قرار گذاشت و بخشی از فیلم تهیه شده را به من نشان داد و من هم بدون اطلاع همسرم پول را به وی پرداختم. اما مرد پزشک به این پول بسنده نکرد و در ادامه چند میلیون تومان دیگر تقاضا کرد که بناچار موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم و تصمیم به شکایت از وی گرفتیم.

پس از این شکایت، ماموران به محل زندگی مرد پزشک مراجعه کردند، اما متوجه شدند وی آنجا را تخلیه کرده و به مکان دیگری رفته و اهالی محل با او آشنایی نداشته‌اند.

تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه داشت تا این که 3 فقره شکایت مشابه دیگر به مرکز پلیس ارائه شد.

تهدید پزشک قلابی به خودکشی

ماموران با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آوردند، متوجه شدند تصاویر رایانه‌ای از مرد پزشک با هم مطابقت دارد. براساس این اطلاعات، ماموران مشخصات مرد پزشک را از سازمان نظام پزشکی استعلام کردند که معلوم شد این مشخصات صحت دارد ولی تصویر این پزشک با متهم تحت تعقیب پلیس مطابقت ندارد و احتمال این که وی با جعل عنوان یک پزشک دیگر اقدام به سقط جنین غیرقانونی کرده باشد، وجود دارد.

بنابراین محل‌های تردد پزشک قلابی تحت کنترل قرار گرفت تا این که روز چهارم آبان امسال مخفیگاه وی در بلوار فردوس تهران شناسایی شد و ماموران محل فوق را محاصره کردند و قصد دستگیری متهم را داشتند که وی با باز کردن شیر گاز آشپزخانه، ماموران را تهدید کرد اگر از خانه‌اش فاصله نگیرند، او اقدام به خودکشی و انفجار محل سکونت خود خواهد کرد.

به دنبال تهدیدهای پزشک قلابی، ماموران با هماهنگی اداره گاز شهری، موفق به قطع گاز خانه وی شدند و با ورود به خانه متهم، او را دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از منزل وی انواع لوازم پزشکی و دارویی، اسناد و مدارک متعلق به بیماران و رضایتنامه‌های مختلف از آنها برای انجام سقط جنین، مهر پزشکی جعلی مربوط به یکی از پزشکان تهرانی و فرم‌های مربوط به اداره و موسسه‌های مختلف و مهرهای جعلی مربوط به آنها کشف و ضبط شد.

با انتقال این متهم به مرکز پلیس، وی به اخاذی با فیلم سیاه اعتراف کرد.

منبع: جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد