قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

سرقت طلای بیماران اورژانس

زن پرستاری که با تزریق آمپول بیهوشی به بیماران اورژانسی ، زیورآلات آنها را سرقت می‌کرد ، از سوی ماموران انتظامی یکی از بیمارستان‌های تهران دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم» ماجرای این اقدام مجرمانه هنگامی فاش شد که چندی پیش، بیماران یکی از بیمارستان‌های بزرگ تهران به ماموران انتظامی مستقر در محل ....

مراجعه و بیان کردند، وقتی برای مداوا به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده‌اند، پس از اقدامات درمانی بیهوش شده و هنگامی که به خود آمده‌اند، دریافته‌اند اموال آنها شامل پول ، طلا و تلفن همراه به سرقت رفته است.

با افزایش این شکایت‌ها و تحقیق از شاهدان مشخص شد ، افراد مالباخته عمدتا بیماران شهرستانی بوده‌اند.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، زن میانسالی به پلیس مراجعه کرد و گفت، مقادیری طلای او در بیمارستان سرقت شده و وی نسبت به این موضوع اعتراض کرده، اما یکی از پرستارها که خانم میانسالی است، گفته سرقت در اورژانس بیمارستان عادی است و بهتر است موضوع را پیگیری نکنم.

دستگیری

به دنبال اظهارات زن بیمار، ماموران محل رابه صورت غیرمحسوس تحت کنترل درآوردند و سرانجام یک زن پرستار را که پلیس به وی مظنون شده بود دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی به سرقت از بیماران اورژانسی اعتراف کرد و گفت: وقتی متوجه زیورآلات بیماران شهرستانی می‌شدم ، به بهانه اقدامات پزشکی به آنها آمپول بیهوشی تزریق می‌کردم و پس از قیچی کردن النگو و سرقت گردنبند آنها، محل را ترک می‌کردم.

وی افزود: علاوه بر این محل در یک بیمارستان دیگر نیز به این شیوه سرقت کرده‌ام.

در پی این اعترافات، تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و اعلام کردند زن پرستار همان فردی است که به آنها آمپول تزریق کرده است.

با جمع‌بندی اطلاعات و تحقیق از شاکیان، متهم همراه پرونده اتهامی تحویل کلانتری شد تا با ارجاع پرونده وی به دادسرا، در این ارتباط تصمیم‌گیری شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد