قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

م.ق293)دسترسی به ریز مکالمات و پرینت پیامک های تلفن همراه

سئوال از آقاب امیر بختیاری

سلام، من یه سوالی داشتم که: من یه مشکلی برام پیش اومد - من با یه خانومی دوستم که فقط ارتباط تلفنی و پیامکی دارم و میخوام بدونم اگه خانواده این خانوم شکایت کنه و بخواد پرینت متن پیامک ها رو بگیره متن پیامکهای ارسالی بین ما دو ....

نفرو میتونه به دستور قاضی بگیره؟ متن پیام های ارسالی رو پرینت میدن؟ اگه ممکنه خیلی ساده بیان کنید.


پاسخ از ما:

در خصوص قسمت اول سئوال، توصیه اکید ما این است که اگر ارتباط شما با خانم مورد نظر متعاقب هماهنگی با خانواده ایشان و در راستای ازدواج نباشد، فوراً ارتباط را قطع نماید که ثمره ای جز تالی فاسد ندارد. اما نسبت به قسمت دوم سئوال، پاسخ تمامی موارد مثبت است. توضیح این که به دستور مقام قضای کنترل تلفن، ارائه ریز مکالمات (ورودی و خروجی) تلن و پرینت متن کلیه پیامک کوتاه تلفن همراه و ثابت قابل دسترسی است.

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:55

[سلام طبق اعلام مدیرحراست قوه قضاییه پرینت تلفن متهم غیر امنیتی را نمیدن.

نهاله چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:55 http://judge.blogsky.com

سلام ب من میگن پرینت موبایل برای دو ماه قبلو نشون نمیده ایا درست یا همه رو نشون میده لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد