قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

مجید صرفی-دادیار تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب تهران

سلام کاربر گرامی

مجید صرفی، اهل دامغان از استان سمنان هستم.

تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی را در دانشکده علوم قضایی تهران و دوره کارشناسی ارشد را در گرایش حقوق خصوصی در دانشگاه تهران تحصیل نمودم.

اینک نیز در دوره دکتر در دانشگاه تهران مشغول تحصیل می باشم که افتخار شاگردی استاد معزز جناب آقای دکتر کاتوزیان را دارم.


همچنین مسئولیت تدریس دروس حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی در مقطع لیسانس و مسئوولیت مدنی در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دامفان را برعهده دارم.


سخنرانی‌های حقوقی نیز در مسائل حقوقی در دانشگاه فوق و دانشگاه آزاد کاشان داشتم که در نظر دارم تا انشاء الله فایل صوتی آن را در وبلاگ قاضی دادگستر منتشر نمایم.


در قوه قضاییه پیشتر سمت دادیار اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب جاجم را برعهد داشتم و اینک به عنوان دادیار تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب تهران مشغول کار می باشم.

ادامه دارد...

نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم مومن آبادی جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 01:33

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما.از دانشجویان سابق شما هستم.صداقت و تلاش شما در امر تدریس موجب پیشرف تعداد زیادی از دانشجویان شد و همچنین نوعی جهش درسی هم ایجاد کردید که جا داره از حضرت عالی تشکر کنم و دست استاد گرانقدری چون شما رو ببوسم.

م.ب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:45

استاد گرامی شاگردی شما برایم بسیار است افتخارآمیز است بدینوسیله از کردار و گفتار متواضعانه و تلاش بی نظیرتان در عرصه علم اموزی تشکر مینمایم

سیدمحمد ذوالفقاری شنبه 25 آبان 1392 ساعت 16:07

با سلام و احترام
ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای جنابعالی رجای واثق دارم که با تعهد قلبی شما به اجرای عدالت و تخصص شما در حوزه دانش حقوقی-قضایی
منشاء خیر و خدمت در دستگاه قضایی باشید. دعای خیر اینجانب بدرقه راه شماست.
ایام عزت مستدام
اردتمند
ذوالفقاری

سیدمحمد ذوالفقاری شنبه 25 آبان 1392 ساعت 16:06

با سلام و احترام
ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای جنابعالی، رجای واثق دارم که با تعهد قلبی شما به اجرای عدالت و تخصص شما در حوزه دانش حقوقی-قضایی
منشاء خیر و خدمت در دستگاه قضایی باشید. دعای خیر اینجانب بدرقه راه شماست.
ایام عزت مستدام
اردتمند
ذوالفقاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد